mandag 8. august 2016

Bloggen min


Det aller første blogginnlegget på denne bloggen....

I løpet av ferien har noe eller noen tatt over bloggadressen min. Jeg er ikke helt sikker på om det er hacking men jeg klarer ikke å finne ut av det, derfor måtte jeg om dirigere bloggen tilbake til min gamle blogspot adresse. 

Så kom tanken om det kunne jo være greit å starte med blanke ark.  Ikke forskjellig fra tidligere bloggen men en med litt mer organisert. Dele inn i emner- lettere å finne frem osv. Den gamle bloggen vil bestå for her ligger jo 10 år av mitt liv- som en dagbok nesten å rekne men det er denne som det vil bli oppdatert på fremover. Linken til den gamle bloggen vil ligge lett tilgjengelig her slik at de som vil inn å se på bilder eller lese kan gjøre det.
Hyggelig om dere ønsker å stikke innom her av og til...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar