onsdag 10. august 2016

Hjemme best!


God morgen! 
De siste dagene har jeg blant annet brukt på å finne ut hva som har skjedd med .com adressen min på den andre bloggen men jeg klarer ikke å finne det ut. Irriterende altså! Bloggen har jeg fått stilt tilbake til den gamle bloggadressen takket være Maia Fabelaktiv. Så tuesn takk snille Maia for du tok deg tid til å hjelpe selv om du stod midt oppi en deadline.



Etter ferien har de fleste plantene mine takket for seg. Oliventrærne som står i kjøkkenvinduet har klart seg bra men  det skulle bare mangle for de kunstige. Jeg kjøpte disse på Coop Exstra  tidlig i sommer og prisen var 199 pr stk.

Det er ikke bare planter som har takket for seg i løpet av sommerferien...tørketrommelen har også tatt kvelden. Noe som gjør at stuen og kjøkkenet blir brukt til å tørke ferieklær etter 4 personer. Det er andre gangen dette året det er noe galt med den. Først var det pumpen nå så tror jeg det er reimen som er slitt.  Heldigvis er det sol i dag og jeg kan få tørket klær ute.


Fridag og kosedag her hjemme. Det er deilig med ferie men det er jammen med deilig å være hjemme også. Ingen tvil om det.

Håper du får en strålende fin dag.
 Klem:)

1 kommentar:

  1. God dag !
    Du har det kjempe fint hjemme hos deg.
    Ferie er herlig,oppleve nye ting men alltid best å komme hjem.
    Min adresse slutte også å virke,jeg har også .com ,men jeg måtte oppdatere bankkorte mitt ( hadde fått nytt),slik at jeg kunne trekkes det årlige summe for å ha eget domene.
    Det er ikke det som har skjedd hos deg også ?
    Bare et lite tips.
    Ha en fin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett