fredag 30. september 2016

Kaos, tapas og Home & Cottage


Hei og god morgen! 

Det har rukket å bli lørdag og egentlig burde jeg hatt oppdatert bloggen tidligere i uken men så er det det da, at når hele huset er berørt av opp pussing av kjøkken er det langt mellom gode "blogg-bilde-motiver"


 Det råder et komplett kaos. Det har blitt malt, sparklet og pusset, rørleggeren har vært her og flyttet på noen rør, elektrikeren har vært her å endret på stikk kontakter og samtidig så har vi bodd oppe i dette kaoset. Følelsen som jeg hadde de første dagene av å " hele tiden har behov for å flytte rundt på ting for å prøve å skape orden" har gitt seg. Nå får det bare flyte - så tar vi det når vi er ferdige.







Midt oppe i dette måtte jeg en tur til Oslo  i går sammen med mamma som skulle inn å operere øyet sitt og vet dere-  det der gjorde godt.



En liten husmorferie på en fredag. Bort fra byggestøv, søppel, et kjøleskap som står midt på kjøkkengulvet  og oppvask som må flyttes i plastikk kasser ned i kjelleretasjen for å bli vasket.

Etter jeg hadde fått handlet litt  til kjøkkenet på Home & Cottage, avsluttet vi dagen på en av mine favoritt restauranter med  tapas før vi måtte opp til Gardermoen igjen.



Lørdag morgen og i dag skal vi tapetsere. Det blir spennende for verken jeg eller mannen er noe tapetmennesker og har kun tapetsert med tapet uten mønster....

Ha en fin fin lørdag. Her blir det  dugnad på sprangstevne nå på formiddagen, så det er bare å hive i seg kaffen å komme seg avgårde.

Klem :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar